woensdag 22 maart 2017

.♥.Lief Zoet Muizensprookje...en verrassng!..♥.

Welcome Lieverds..
                                Vandaag een lieve♥ mooie                                                             post♥
                                      Genieten♥ weer                                                              lieverds..;))!!
                                         ♥  
Dit is dus het mini lollypopje♥
 voor Lotte♥..;)
we gaan ze verrassen♥..
Lotte♥ en Sweety♥ smullen nog van de kaasjes♥..
Wat heb je daar? ..vragen ze..;))
hihi ..jullie verrassing♥!.
zoals beloofd!..;))
voor al jullie hulp hihi..
oooh kijken..piepen ze..
oohhh onze lolly popjes..
wat Liefff...;))
ze zijn echt blij haha..;)
Kijk Valentijntje♥ ..
wij hebben er nu ook eentje..
Hihi wat zijn ze klein hé..;)
toch wel een werkje hoor..
een mini lolly popje♥ maken..
Zo leuk♥ om te doen.;)
en..
onlangs had ik onverwacht bezoek♥..
Ik schrok hoor..
stiekem gluren..;)
oei ja.. groot hé..
toen ze mij hoorde klikken ..
weg waren ze..;0
niet meer gezien..hihi
wie weet hoeveel muizen♥ ik in huis heb??
..;))
heb leuke bloembakken♥ gehaakt..
wit met blauw randje..;)
eigen patroon ik deed maar wat haha..;))
we hebben er roze gipskruid bloemetjes♥ in gedaan..;)
Finn♥ gaat zo op de ladder..;0
ohh.. kijk de muizen♥
 allemaal gluren door het raam hihi..;)
pa Finn♥ zet nog hangplanten erin..
die maakte ik ook zelf..;)
Paaa.. kan ik ook wat doen?..
en doe voorzichtig zegt Floris♥..!!..
poeh wat hoog!..;0
Floris♥ klimt stiekem  ook op de ladder..
pa♥ wil je nog bloemetjes♥..?
nee Floris♥.. ik ben klaar zet ze maar 
in de nieuwe bloempot♥..
voor ma Femmy♥.
Oké zegt Floris♥ blij..
ooohhh mooi gedaan Floris♥..
ja hé..voor ma Femmy♥..
nu hebben we eindelijk de bloemetjes♥ buiten gezet..
De lente kriebels zijn echt hihi..
onder tussen heeft Bolle Bakker Boris♥
heerlijke zoete taartjes♥ gemaakt..;)
heb je een nieuwe muts?..
ja en een nieuw jasje..
wauw staat je mooi hihi..
en mmm die zoete taartjes♥ van jou..
straks lekker smullen..;)
ma Femmy♥ loopt een blokje om 
met haar tweeling Onno♥ en Jinny♥
ze is blij♥ met het mooie lente♥ weertje..
ja die is begonnen..;))
liefsss..♥
Tok tok..dit is nieuwe Kippie Fleur♥..
met al haar kuikens♥.
ja de Paasviering is bijna klaar ..
ook in het muizensprookje♥ 
zien we volgende keer!
Kippie Chicky♥ is er ook weer bij..
tok tok piep piep..hihi
en aan het raam..;)
de droge bloemen♥ zijn in de pot weer veranderd met ander kleurtje♥..
zo leuk..maar wel veel werk haha..;)
Zo lieverds ik hoop dat jullie♥ weer hebben genoten van deze zoete♥ post..;)
Wens jullie♥ een
 fijne warme Lente♥ week♥ toe
Dikke Knuffels♥ van ons♥
en bedankt♥ 
dat jullie♥ weer op visite♥ waren..
Liefsss..XxxxxxxX 
kijk ze spelen hihi..lief hé!!..
byeeeee tot snel weer!!

6 opmerkingen:

Josephine zei

Lieve Gaby,

Och och och, er is weer zoveel te zien om van te genieten
als ik je post bekijk, je blijft maar heen en weer scrollen, hihi.
Je lolly popjes zijn zo schattig allemaal, en die drie lekkere
dikke witte nieuwsgierige muizen die gluren voor de ramen,haha
werkelijk vermakelijk om te zien.
En dan al die heerlijke taartjes, ohhh daar zijn heel wat kraaltjes in verwerkt.

De prachtige ovale bloempotjes en dan al die plantentjes en zelfs een
hangplant die je hebt gemaakt, meis ik kijk me ogen uit, echt
ontzettend knap wat jij allemaal voor elkaar krijgt.

Kippie Fleur weer een mooi nieuwe exemplaar, ja ja ik kom al echt in
de paas sferen hoor als ik dit allemaal bekijk.
Zo lief hoe steeds alles bedenkt en het dan vervolgens allemaal zelf maakt,
je bent daar echt heel erg goed in.
Heb er weer heerlijk van genoten lieverd...........

Wens je fijne lenteachtige dagen toe, geniet ervan,

veel liefs
Josephine
XXX

Ans van Ispelen zei

Weer een erg lieve dierenwereld,Gaby.
Soms denk ik,was de wereld maar zo.

Groetjes Ans

Atelier Valerie zei

Lieve Gaby ...
Wat steek je veel tijd in je knutsels ...
Ze zijn een streling voor het oog ...
Pareltjes ... zo prachtig en fijn ...
Geniet van de dag ... liefs Valerie ♥

It's me zei

Wat ontzettend leuk allemaal gaby..........hier word he toch vrolijk van.....geniet van de lente liefs Ria x ❤️

Marijke van Ooijen zei

Ohh...ik weet niet waar ik moet kijken...er is
zoveel te zien!!!
Wat ontzettend mooi allemaal, en die taartjes
met die pareltjes zijn toch schattig!
Hoe krijg je dit toch allemaal zo voor elkaar?
Wat een geduld moet je toch hebben, om dit moois
te kunnen maken...het is BEELDSCHOON!

Liefs,
MarijkeXXX

Peter Veen zei

Veel te laat maar hier ben ik dan eindelijk lieve Gaby! PRACHTIG! waar haal je het vandaan!!!! Je bent echt uniek!

Ik heb er weer van genoten!!!!

Liefs van Pink! xxx