zondag 20 januari 2013

.♥.Hartje Winter Wit......♥.

Hi Lieve♥ ♥ allemaal♥..;)♥..
                                      ♥♥
                                       
♥♥♥
♥♥
Brrrr wat is het koud..;))
Hier een paar Mooie ♥ Winterse Foto's..;))
De Krul hazelaar in mijn tuin..♥
♥♥♥
♥♥

♥♥

♥♥♥
♥♥
♥♥
♥♥
Het Slapende Engeltje♥ met haar fluitende♥ pietjes.♥.
Hier rust♥ onze vorige Lieve♥ Dog♥..;(  
 Kyra..
♥♥
♥♥♥
♥♥
De Mooie roze♥  ♥Tulpen♥  die nu open zijn..;)

♥♥♥
♥♥
♥♥♥
♥♥
Ik ben momenteel thuis ♥ véél aan het opruimen..(op zolder)
dus even minder tijd voor Creaties♥ ..lieve♥ zucht..;(
Maar ik geniet van jullie Mooie♥ posten♥ alleen lukt het  berichtjes plaatsen nog moeilijk sorry..;(
Bedankt voor alle Lieve Berichtjes en dat jullie♥ weer op visite♥ waren hier ..♥
Wens jullie Fijne Winterse Dagen met een 
Heerlijk warm choco♥ drankje♥...mmm.;)
Liefs Gaby..♥

♥ ♥
♥ ♥
♥♥♥♥
♥♥♥
TOT Snel ..XXX..♥  
  

22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik kom net binnen en het is opvallend rustig buiten, geen wonder want het is ook zo koud! Succes met je opruimklus!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat een weer he???...ben blij dat ik er niet uit hoef....yakkes......liefs fijne avond van mij...xxx...

Atelier Valerie zei

Mooie foto's heb je om van weg te dromen ...
Nog een gezellige en knusse avond,
liefs Valerie ♥

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Gaby, wat heerlijk winterse foto`s, en dan lekker binnen leuke dingen doen :)
Veel succes met het opruimen !

Liefs Mieke

Josephine zei

Prachtig lieve Gaby deze
winterse taferelen. Mooi de
krulhazelaar met een lief
laagje sneeuw. Meestal is het
andersom maar nu is er in het
noorden nog geen sneeuw gevallen.

Het ziet er wel naar uit hoor,
dus morgen waarschijnlijk alles
met een fraai wit dekentje.

Je hebt toevallig dezelfde roze
tulpjes staan als hier. Mooi zijn
ze hé, en ze geven een heerlijk
voorjaars gevoel.

Wens je een fijne avond verder,
o ja.....vergeet het steeds te vragen, heb jij mijn mail van 23 -12-2012 eigenlijk ooit ontvangen???
Daar had ik wat antwoorden gegeven
op vragen die je mij gesteld had.

Wens je een fijne week,

Veel liefs,
Josephine

Anita zei

Hihih nouh ben vandaag niet verder geweest dan met mijn neus om het hoekje ;-) Ik wist genoeg brrr ... Zo'n heerlijke relax zondag.
Wát een prachtige winterse foto's Gaby. Enne drinke gewoon even een warme choco met je mee !!!
Een hele gezellige avond. Groetjezz lfs mij

Marijke van Ooijen zei

Hay liefie,

Wat een prachtige post heb je gemaakt zeg..
Geweldig dat hart in de sneeuw..
en wat zijn je foto's toch altijd heerlijk romantisch..

Dag lieverd fijne avond,
Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie blogpost heb je gemaakt,ziet er heel romantisch uit en opruimen geeft ook wel weer ruimte en rust om je heen,lieve groetjes Miranda

sharon's shabby creations zei

Hey lieve Gaby,

Wat een lieve foto's weer ,lekker gevoel is dat he even lekker de bezem door het huis. Dat maakt weer ruimt in het hoofd hihihihi!!! Ik kijk weer uit naar je volgende mooie knutsels!!

Een fijne warme witte week toegewenst!!

Veel liefs Sharon

blauwruitje zei

Ja wat een weer he, maar het geeft wel prachtige sfeerplaatjes. Succes met je opruimsessies. Zoals je al las zijn wij ook druk bezig met onze zolder. Je komt wel van het een in het anders. Het komt allemaal goed maar nu worstel ik mij even door een huis dat op zijn kop staat. Tijd voor een ontspannen haakwerkje. Groetjes Sandra

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat geeft de sneeuw toch prachtige plaatjes hè! Leuk dat hart in de sneeuw! En zo mooi je roze tulpen, genieten! Liefs Lindy

Anoniem zei

Sneeuw geeft heel veel sfeervolle foto's!
Ik heb er vandaag een heerlijke wandeling in gemaakt.
Hoop dat je "reactieprobleem" opgelost wordt! Heb je wel eens geprobeerd om op Google Chrome over te gaan?

Lieve groet,
Gerry

Ans van Ispelen zei

Prachtige foto's,zeg.
Ja,het wintert behoorlijk.

Groetjes Ans

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Dag lieve Gaby
Wat een geweldig mooi post heb je gemaakt.
het is hier echt genieten.
de kleuren om de foto's heerlijk.
Heel erg bedankt voor je super lieve post.
Jij ook een hele mooie winter week.
heel veel liefs en warme groet Margarita xx

Juliëtte zei

Wat een gezellige post!Mooie foto's hoor!!
Hier is het ook nog steeds zo koud.
Het nadeel bij jullie is de wind!
Dat voelt echt verschrikkelijk!
Als je er niet uit hoef dan lekker binnen blijven!

Ik wens je een fijne week!

liefs, Juliëtte

Kom Achterom zei

Heerlijke foto's wat een weer hé
Ik zit hier uit te griepen en baal dat ik er niet op uit kan zo prachtig de witte wereld
fijne dag
Yolanda

Krek wak wou zei

Mooie winterse plaatjes, Gaby! Alles ziet er prachtig uit met een laagje wit! Mooie tulpjes ook!
Fijne avond!
x Nicole

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke winterse foto's, zo mooi! ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik lekker bij de verwarming je post zit te bekijken, want ik vind het best koud!
ik wil je nog graag bedanken voor je mooie verjaardagskaart, wat een superleuke verrassing!!

lieve groet, Tjits

Cindy at her Country Home zei

Heerlijk al je harten lieve Gaby en heb ook lekker een beetje lente bij je opgesnoven met die prachtige tulpjes. Zóóó leuk hé je hart met winter erop geborduurd, gezellig! Opruimen?... o jee, je gaat me niet aansteken hoor wil echt nog wat borduursteekjes zetten voor de Pasen hahaha... Alvast nog een fijne winterse zondagavond en een mooie start van de week, veel liefs van Cindy

blauwruitje zei

Ha die Gaby, Deze week gaat Juultje
,van de friendshipswap, op de post. Het lukte niet helemaal op de 4e maar voor de 14e is ze er zeker hoor.
Groetjes Sandra

Pien zei

Wat een mooie foto's. Met de weersvoorspellingen deze week kunnen we misschien weer wat (natte) sneeuw verwachten. Ik hoop het niet. Nu mag er wel weer eens wat zon komen!

blauwruitje zei

Je cadeautje is onderweg. Wil je me een berichtje sturen als je het hebt ontvangen? Groetjes Sandra